تعمیق، معنویت و بصیرت‌افزایی مأموریت نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج است+عکس

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: تعمیق، معنویت و بصیرت‌افزایی مأموریت نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج است.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۲۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
 تعمیق، معنویت و بصیرت‌افزایی مأموریت نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج است+عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سلیمانی در جلسه ابلاغ برنامه‌های بسیج سال ۱۴۰۳ نمایندگی ولی‌فقیه در نواحی بسیج اظهار کرد: در اصل مأموریت نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و بسیج؛ تعمیق معنویت و بصیرت‌افزایی پاسداران و بسیجیان گران‌قدر است که باهدف تقویت و تعالی مبانی اعتقادی، تربیتی، بصیرتی و صیانت مکتبی از بسیج و بسیجیان برای استحکام‌بخشی درونی و اقدام اثربخش بسیج در تحقق مردم‌سالاری اسلامی، دولت‌سازی و در نهایت جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی دیده شده است.

وی در ادامه به تشریح کلی برنامه‌های سال جدید پرداخت و افزود: بسیج بالندگی دارد و به‌روز است و این باهمت و تلاش مسئولین و رابطین نمایندگی و تعامل فرماندهان و مدیران صورت‌گرفته است. سلیمانی خواستار همکاری بهتر و بیشتر رابطین نمایندگی با فرماندهان حوزه‌ها در اجرای بهتر برنامه‌ها شد.

در ادامه جلسه رابطین نظرات خود را مطرح و در پایان برنامه، مدیران قسمت‌های نمایندگی نیز ضمن ابلاغ برنامه‌ها، به تشریح برنامه‌ها در جهت معنویت افزایی، حفظ انسجام و بصیرت‌افزایی و صیانت بخشی بسیجیان، پرداختند و اجرای مطلوب و گزارش‌دهی مستند و به‌موقع را خواستار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار